مسافرت های بعد از بین رفتن کرونا به چه شکل خواهند بود؟

نسیم
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد حسین احمدی
لینک دوستان
قالب گراف دات آی آر
سایت تفریحی ماندگار فان
نیبو
کلاه کار
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد





تبلیغات



کرونا ویروس در تمام جهان به صورت موجودی ناشناخته و مخرب تاکنون قربانیان زیادی را به کام مرگ کشانده است و تقریبا تمامی کارخانجات و واحدهای صنعتی و همچنین تمامی فعالیت های مهم مختل شده است.

اما در این بین یک موضوع هم بسیار دستخوش آسیب شده است و آن مقوله گردشگری و صنعت توریسم است که تماما تعطیل شده است. تصویری که این روزها بسیار در بین علاقمندان گردشگری و سفر رد و بدل می شود، تصویر فرودگاه های عظیم خالی از مسافری همچون فرودگاه جدید استانبول و فرودگاه آمستردام و .. است که آن ها تجربه ی سفر به آن جا را داشته اند و اکنون برای مقیاسی از بحران این تصاویر را به یکدیگر نشان می دهند.

اما بسیاری گمانه زنی ها از جان گرفتن دوباره ی مسافرت ها و احیای دوباره گردشگری بعد از کرونا ویروس خبر می دهند. کارشناسان معتقدند که این موضوع امکان پذیر است.

آدام بلیک، استاد اقتصاد و رئیس تحقیقات در بخش گردشگری دانشگاه بورنموث انگلستان می‌گوید: «مردم هنوز مایل به رفتن به مکان‌های مختلف هستند و تغییری نکرده‌اند، اما در مورد کاری که انجام می‌دهند بسیار محتاط‌تر شده‌اند.»

آدام بلیک که استاد اقتصاد و متخصص تحلیل صنعت گردشگری است، معتقد است که علاوه بر اینکه مردم باید متقاعد شوند که سفری ایمن خواهند داشت، باید شاهد تغییرات واقعی و فیزیکی باشند تا سفر ایمن را باور کنند.

در حال حاضر، تقریبا ما نمی دانیم که این پاندمیک کی و چگونه پایان می پذیرد، اما متخصصان می‌گویند که با بهبود بحران بهداشت عمومی، کم کم سفرها شروع می‌شود و قیمت‌ها نیز کاهش می‌یابد.

در اینجا باید بدانیم که بعد از شروع مسافرت ها و پایان کرونا صنعت گردشگری به چه شکل تغییر خواهد کرد.

سفرهای دریایی بسیار ارزان خواهد شد

مسافرانی که با سفرهای دریایی راحت هستند، قیمت‌های بسیار پایینی را پس از راه اندازی مجدد خطوط کشتی رانی تجربه خواهند کرد. این کاهش قیمت برای بقای حمل و نقل دریایی ضروری است.

بعضی از کارشناسان طراحی کشتی های مسافرتی نیز در این بین راجع به تغییر ساختار کشتی ها صحبت میکنند و برای مثال می خواهند دیگر برای کشتی ها بوفه وجود نداشته باشد.

 


تاريخ : پنج شنبه 2 مرداد 1399 ساعت: 23:50 ا نویسنده : محمد حسین احمدی ا


امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: